قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات سایت راه ابریشم ورود کاربران به وب سایت راه ابریشم هنگام استفاده از پروفایل شخصی، و سایر خدمات ارائه شده توسط راه ابریشم به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط، قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات است.

توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر است.

 

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های راه ابریشم منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها تغییری ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می‌شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نامی که طی قرارداد با راه ابریشم درج شده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات راه ابریشم اقدام کند.

تعریف فروشنده محصولات ارایه شده در وب‌سایت که شامل کتب حقوقی و کتب زبان های خارجی است توسط انتشارات راه ابریشم منتشر شده‌اند و تماما مجوزهای لازمه را کسب کرده‌اند.

مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده انتشارات راه ابریشم است.

فاکتور کالاهایی که در سایت عرضه می‌شود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال می‌شود.

سفارشاتی که طی ساعات اداری به ثبت برسند حداکثر 24 ساعت زمان خواهند برد تا به دست مشتریان ساکن تهران برسند و برای مشتریان سایر شهرستان‌ها بین 48 تا 72 ساعت زمان خواهند برد.

در شرایط خاص مثل فروش شگفت‌انگیز، همایش‌های سراسری، فستیوال‌ها ، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و انتشارات راه ابریشم مجاز است با اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.

 

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

راه ابریشم به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

راه ابریشم متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت راه ابریشم، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات راه ابریشم، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدیوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط راه ابریشم جزئی از دارایی‌های معنوی ما محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار راه ابریشم است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ما محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط راه ابریشم و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار راه ابریشم است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هرگونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت راه ابریشم و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای راه ابریشم محفوظ است.

در صورت استفاده از هر یک از خدمات راه ابریشم ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

 

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

لازم به ذکر است که بدانید فقط مرکزهای اجرایی راه ابریشم که طی قراردادی با دفتر مرکزی در سیستم معرفی شده‌اند می‌توانند از پنل خودشان سفارش کالا بدهند و به دلیل اختصاصی بودن محصولات راه ابریشم امکان فروش محصولات به افراد غیر امکان پذیر نیست.

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشات ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. راه ابریشم به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

راه ابریشم مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشات ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای راه ابریشم محفوظ است.

 

انتقادات و یا پیشنهادات

در صورتی که در رابطه با خانه خلاق و نوآوری راه ابریشم پیشنهاد و یا انتقادی دارید می‌توانید با شماره‌های 77200456 – 26754508 – 26754816 تماس بگیرید؛ و یا با آدرس ایمیل silk.club2014@gmail.com در ارتباط باشید.